24 Temmuz 2013 Çarşamba

Yeni Activia Fresh Nasıl Bir İçecek??

24 Temmuz 2013 Çarşamba
Limon,kivi ve yeşil elma içeren bu içecek Activia'nın piyasaya sürdüğü yeni bir ürünmüş. Kırmızı meyveli olan bir diğer çeşidi yerine denemek için bunu tercih ettim. Lakin bir umut denenen yeni ürünler her zaman pekte güzel olmayabiliyor. Malesef benim için bu da onlardan biri :( 
İlk olarak kesinlikle daha fresh bir tat bekliyordum. Bu baya baya bildiğimiz activia meyveli yoğurdun daha sütlü ve şekerli hali. Günlük hayatta şeker kullanmayan biri olarak bu ürün bana inanılmaz şekerli geldi, kıvam olarakta fazlasıyla yoğun. İçemedim ve çöpe gitti. Danone'nin bir çok ürünün severek kullanmama ve Activia'yı da dolabımdan eksik etmeme rağmen bu ürün bana hiç mi hiç hitap etmeyen bir tat, kırmızı meyvelisi daha mı iyidir bilemem ama yüksek ihtimalle denemem çünkü içecek olarak fiyatının hayli pahalı olduğu kanısındayım. Sağlıklı mıdır? Muhtemelen öyledir fakat şeker yoğunluğunu bir an önce halletmeleri lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder