17 Mart 2013 Pazar

# Ispanaklı Hatay Peynirli Nefis Omlet Tarifim #

17 Mart 2013 Pazar
Bugün sabah pazar kahvaltısı olarak kendime nefis bir omlet yaptım.Tarif tamamen kendime ait :) Denerseniz yorumlarınızı esirgemeyin lütfen:)


Malzemeler: Bir miktar ıspanak (yaprağa yakın saplarını da değerlendirebilirsiniz benim yaptığım gibi)
1/2 kuru soğan (taze soğan da çok yakışıyor isteğe bağlı olarak onu da tercih edebilirsiniz)
100 gr kadar hatay peyniri (kaşar ya da dil peyniri de tercih edilebilir)
2 adet yumurta
2 yemek kaşığı sıvı yağ
Pul biber
Karabiber
Tuz


İlk olarak yağda soğanlarımızı ve ıspanağımızı kavuruyoruz.Daha sonra üzerine bir tutam isteğe bağlı olarak pul biber ve karabiber ekliyoruz.Ve bir iki defa çevirdikten sonra üzerine çırpılış ve bir tutam tuz eklenmiş yumurtamızı ekliyoruz.


Bir yandan hatay peynirlerimizi ince ince dilimliyoruz (rendeleyerekte ilave edebiliriz,isteğe bağlı)


Daha sonra resimde görüldüğü gibi hafif katılaşmaya başlamış omletimiz üzerini peynirle kaplıyoruz.Bir kaç dakika daha ateşte bekletiyoruz.Peynirlerimiz tamamen eridikten sonra ortadan katlayarak (kapalı omlet olarak tercih edeceksek) ateşten alıyoruz.


Tabağa servis ediyoruz veeeeee....


Afiyetle yiyoruz :)


Süper sağlıklı bir hafta sonu kahvaltısı, afiyet olsun :)

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık.. Sabah sabah harika göründü gözüme. Sanırım denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  2. hımmm... ben denedim aslında ıspanağı çok fazla sevmem ama gerçekten sunumundan etkilendim açıkçası feci şek,lde canım istedi neyse kısacası bende denedim gerçekten çokkkk lezzetli birşey çıktı ortaya ve söylemeden geçemiycem peynirde mükemmel bir tat katmıştı yanii böle nasıl desemm pizza ama hamursuz ve vejeteryan usulü gibi ama herkese tavsiye ediyorum harika oluyo ve yapımıda çok kolay sevgiyle kal...

    YanıtlaSil