17 Kasım 2012 Cumartesi

Evde Uygulanabilecek Oje Modelleri (Nail Art) Vol.6

17 Kasım 2012 Cumartesi
Bu modelde yine benim Cecile 94 numaralı pastel mor (mürdüm rengi diyebiliriz bence:)) ojenin üzerine flormar matte serisinin beyaz ojesi ile yine kuş tüyü ile çizim yaptığım bir çalışma :) 
Kuştüyü derken tabii ki gerçek kuş tüyünü kastediyorum böyle değişik mateyaller kullanmayı seviyorum sonuçta herkez nail art design setleri elde edemeyebilir böyle yöntemlerde alternatif olabilir diye düşünüyorum,sonuçta bir şeyi yapmanın birden fazla yolu olabilir:)
Buradan daha önce kuş tüyü ile yapmış olduğum bir diğer modele ve kuş tüyü ile çizim tekniğine göz atabilirsiniz :) Buradan da tel tokayla yaptığım modele ulaşabilirsiniz :)

5 yorum:

  1. Ama senin sekillerin çok düzgün, güzel olmuş. Benim hiç böyle olmuyor :(

    YanıtlaSil
  2. Çağlacım,dikkatli ve sabırlı bir şekilde çizersen daha düzgün çizgiler elde etmen mümkün birde şekilleri çizdikten sonra hafif taşma olursa şekiller belirginleşsin diye kenarlara kontur yapabilirsin.Ben burda bir kaç yerde taşan beyaz kısımların üzerine mor renkle dokundurarak çerçeve yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. Bencede denilebilir mürdüm rengi diye renk çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar nail arta fazla takmış durumdayım. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir şey olmuş.Facebook sayfam olan hayatım moda demiş*miydim.Sayfasında paylaşıyorum ve senin blogundan alıntı olduğunuda yazıyorum tabiki.:)

    YanıtlaSil