23 Temmuz 2013 Salı

Pakmaya Pudingi Denedim Ve Sonuççç..

23 Temmuz 2013 Salı
Eveet yine yeni bir ürün deniyoruz :) Bu defa bloglarda bumerang reklamları aracılığıyla haberdar olduğumuz (bende yayınladım hatta) Pakmaya'nın piyasaya sunduğu ürünlerden biri olan pudingini deneme fırsatı buldum. Zira marketteki en uygun fiyatlı pudingdi :) Diğer pudiglerde olduğu gibi yine 3.5 su bardağı süt ile uygulanıyordu puding. Tarifi aynen uyguladım.


Sonuç olarak pudingin lezzetini beğendim fakat bana biraz fazla koyu kıvamlı geldi diğer markalara göre. Koyu kıvamlı sevenler için 3.5 bardak sütle yapılan ideal olabilir fakat standart kıvamda bir puding için 4 bardak daha ideal olur diye düşünüyorum.
Fiyatına göre gayet iyi performansta bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Çilekliyle beraber bir tane de muzlu almıştım onu kesinlikle 4 bardak sütle deneyeceğim yalnız :)

1 yorum: