5 Ağustos 2012 Pazar

Ürün İnceleme: Philips SHL1700 Kulaklık

5 Ağustos 2012 Pazar
Philipsin SHL1700 kafa bantlı, şık dizayn kulaklıkları piyasaya çıkalı çokta fazla olmadı. Bense bu güzel kulaklıkları ilk gördüğüm günden beri mor olanına sahip olabilmek için yanıp tutuşuyordum.Bende ne yaptım tabii kide sabırla kullandığım kulaklığın bozulmasını bekledim.Çünkü alışıla gelmiş bir durum olarak benim aldığım her kulaklık nedense kısa sürede bozulur (genellikle tek kulaklıktan ses gelmeme şeklinde olur bu bozulmalar) neyse yine umduğum başıma geldi ve benim yaklaşık altıncısını tüketmiş olduğum philips marka boyundan askılı model kulaklığım yine bozuldu.Beklediğim fırsatın ayağıma gelmesiyle birlikte hemen mağzaya koştum.Açıkçası hakkında pek fazla araştırma yapmadan aldığım nadir eşyalardan oldu kendisi. Genellikle alacağım her şeyi almadan önce internetten bir güzel araştırır, fiyat performans incelemesi yapar, en ucuza nereden alabileceğime bakarım,fakat bu defa ne olduysa (basiretim mi bağlandı ne oldu bilmem :) ) bodoslama attım kendimi dükkana.


Sonunda bu güzel mor kulaklığa kavuşmuştum,benden mutlusu yok derken.........


Hemen denemek için mp3 playerıma kulaklığı taktım, ilk izlenim olarak gerçekten kibar görünüşlü tarz bir kulaklıktı fakat üzerindeki plastik madde beklediğim kadar kaliteli gelmedi gözüme ama yinede çok göze batan bir tarafı yoktu o ana kadar her şey güzeldi taa ki ben play tuşuna basıp kulağıma kulaklığı takmamama rağmen müziği bangır bangır duyana kadar :(


O anda neye uğradığımı şaşırdım,tamam kulak üstü kulaklıklar bir kulak içi kulaklık performansını vermiyor, ama bu biraz abartıydı,son sesle zaten bırakın sizi ,dışarıdaki herkes sizinle birlikte aynı müziği dinlemek zorunda kalıyor.Onuda geçtim müzik kısık olmasına rağmen dışarıya o kadar ses veriyor ki ancak otuzluk ses veren mp3te on beşlik sesle müzik dinlenebiliyor, buda benim gibi yüksek sesle müzik dinlemeyi seven biri için maalesef epey düşük :(
Diğer bir taraftan şöyle bir özelliği var ki yüksek sesle müzik dinlerken dışarıdaki kişiler sizin dinlediğiniz müziği gayet iyi bir şekilde duyarlarken siz de bir o kadar dışarıdaki hiç bir şeyi duymuyorsunuz öylede garip bir sistem kurmuşlar :)



Sonuç olarak , sadece görsel güzelliği için  ve gürültülü bir ortamdan kendinizi soyutlamak istediğinizde ben hiç bir şey duymayayım müziğimi dinleyeyim herkeste benimle birlikte dinlediğim müziği duysun derseniz alabileceğiniz bir kulaklık tabii bunun içinde kim 60TL verir orası tartışılır.
Ben başa gelen çekilir mantığıyla, ama rengi çok güzel diye avutuyorum kendimi, genede çokta fena bir kulaklık değil ben sadece dışarı ses veren kulaklıklar konusunda çok hassas olduğum ve yüksek sesle müzik dinleyen biri olduğum için benim gibi olanları önceden uyarmak istedim hepsi bu :)