5 Ağustos 2012 Pazar

Accessorize Yaz İndirim Günleri Başladı :)

5 Ağustos 2012 Pazar
Merhaba sevgili okuyucularım, bugün sizlere çok güzel bir haber vermek için buradayım :) Hala duymayan bilmeyenleriniz varsa hemen buradan öğreniyor ve size en yakın Accessorize mağzasının yolunu tutuyorsunuz :) Çünkü Accessorize mağzalarında %70e varan indirim fırsat günleri başlamış ve mağzalardaki ürünler adeta kapış kapış gitmekte :)


Özellikle çanta ve terlikler için kesinlikle uğramanız gerektiğini düşünüyorum.
Terliklerde %70 çantalarda ise %50 indirim var :)


Bende tabiii ki bu fırsatı kaçırmadım ve kendime çok cici şeyler aldım :)


Bu güneş gözlüğünün saplarına bayıldım üzerinde kiraz çiçeğine benzer minik çiçekler var :)


Terlikte aynı şekilde çiçek ve boncuklarla süslenmiş rengarenk :)


                       Bu küpede ışıl ışıl çok kibar bir görüntüsü var, dayanamadım hemen aldım :)