5 Ağustos 2012 Pazar

Golden Rose Matte Velvet 101 :)

5 Ağustos 2012 Pazar
Son bir kaç aydır favorim olan bir oje diyebilirim Golden Rose Matte Velvet 101 numaralı oje için. Çok tatlı bebek mavisi benzeri bir rengi var,hem mat hemde hafif simli ben zaten matte velvet serisinin (mat ojelerin) en çok bu simli olanlarını sevdim.Açıkçası düz mat renkli olanların çoğu tırnağıma oje değilde sulu boya sürmüşüm gibi duruyor.Bu seriden bir kaç tane daha favorim var fakat bu postta sadece 101 numaradan bahsetmek istiyorum :) Kendisiyle sıkı bir gönül bağımız var çünkü :) 
Neyse gelelim ojenin en sevdiğim özelliklerine; öncelikle kabından bahsedelim, ele gayet iyi oturan, kolay sürüm sağlayan bir fırçası var şişeside buzlu cam görünümünde çok hoş bir tasarııma sahip.
Yapısal olarak koyu kıvamlı ve çok rahat sürüldüğünü söyleyebilirim.En rahat sürdüğüm ojelerden oldu bu markanın bu serisindeki ojeler.
Gelelim benim en en en çok hoşuma giden iki özelliğine :) öncelikle bu oje inanılmaz bir şekilde saniyeler içerisinde kuruyor,Yani şöyle söyleyeyim siz ojeyi sürüp raftan oje kurutucu spreyinizi sıkmak için elinize alana kadar bu oje zaten kurumuş oluyor o kadar hızlı yani :)
Bir diğer süper özelliği ise dayanıklılığı.Kesinlikle bu serideki ojeler tırnağımda en uzun kalabilen ojeler, çok uzun bir süre ilk günkü güzelliğini koruyabiliyor, bana göre içerisindeki sim parçacıkları da ojenin tırnağa tutunmasında etkili çünkü çıkarırken o etkiyi hissedebiliyorsunuz.
Evet son olarak objektif bir yazı olduğundan, bana göre tek negatif özelliğinden bahsetmem gerekirse, ojeyi çıkarmak biraz zorlayıcı oluyor, gerçi abartacak kadar zor değil fakat tırnağa asetonlu pamukla biraz baskı yaparak zorlamanız gerekiyor.Sonuç olarak pozitif yönleri bende bir hayli ağır bastığı için ben bu ojeyi çok seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder