13 Ağustos 2012 Pazartesi

Evde Yapılabilecek Oje Modelleri- Nail ART- vol2 :)

13 Ağustos 2012 Pazartesi

 

Bu modeli yapmak içinde önce alt kata beyaz ojemizi sürüyoruz.Üzerine yine ince şerit bantlar yapıştırarak istediğimiz şekilde model veriyoruz.Haliyle bant yapıştırdığımız yerler beyaz kalacak :) üst kata da lacivert ojemizi sürüp bir süre bekledikten sonra bantları çıkarıp top base uyguluyoruz.
Burda en önemli nokta bantları çıkarmadan önce ojenin tamamen kuruduğundan emin olmamız aksi taktirde ojeler birbirine karışıp,kötü bir görüntü oluşturuyor.


5 yorum:

  1. Çok beğendim. Benim iki fıstıkla bu ojeler kuruyana kadar beklemek zor olsa da denemeye çalışacağım bunu da.

    YanıtlaSil
  2. Çok Güzel Paylaşımların :) Çok Çok Beğendim :))

    YanıtlaSil
  3. Cok begendim, denemek istiyorum ben de :) bu serit bantlari nerden bulacagiz peki?? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt bant makasla çok kolay bir şekilde kesiliyor.ince şeritler halinde keserek uyguladım:)

      Sil