9 Mart 2015 Pazartesi

Ürün Deneyimi; Freeman Papaya ve Mango Özlü Şampuan

9 Mart 2015 Pazartesi
Bu aralar fena halde şampuan arayışındayım. Nerdeyse bütün market şampuanlarını denememe rağmen hiç birini çok içime sinerek kullanmadım açıkcası. O nedenle son zamanlarda farklı ürün deneyimleri peşinde koşuyorum :) Watsons mağzasından aldığım Freeman Papaya ve Mango Özlü Şampuanı yenice bitirmişken, benim gibi yeni marka arayışında olanlara şampuan hakkında biraz bilgi vermek istedim. 
Açıkcası ilk etapta şampuanı alma sebebim tamamen kokusuna bayılmış olmamdandı. Çok tropikal,güzel bir kokusu var. Kıvamı ve kokusuyla ben bu şampuanı seneler önce ben küçükken komşumuzun bize Almanyadan getirdiği Alman şampuanlarına benzettim :) Kokusunu gerçekten çok sevdim. Ürün bende banyoda dökülen saçlarda gözle görülür bir azaltma meydana getirdi. Fakat içerisinde sülfat, paraben vs. olması dezavantaj. Onun dışında temizleme etkiside gayet iyi. Aman aman bir canlılık, parlaklık vs. gibi sonuçlar göremedim. O nedenle Pantene, Blandax vs. reklamlarındaki dolgun saçlara kavuşana kadar arayışa devam :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder