11 Mart 2015 Çarşamba

Severek İzlediğim Diziler Vol.3 # Homeland #

11 Mart 2015 Çarşamba
Politik gerilim ABD yapımı Tv Dizisinin, başrollerinde Claire Catherine Danes, Damian Lewis,Mandy Patinkin, Morena Baccarin ve Rupert Friend var. Ana karakterimiz Carrie Mattison (Claire Catherine Danes), dizide bipolar hastası bir CIA ajanını canlandırmakta. Beyazperde deki dizi konusu ise şöyle;
"Homeland bir CIA draması. Irak'ta kaybolup, uzun süre sonra ülkesi Amerika'ya dönen Scott Brody bir CIA ajanı tarafından şüpheli bulunur. Carrie Anderson, Scott Brody'nin El-Kaide üyesi olmasından ve bir saldırı düzenlemeye hazırlandığından şüphelenir. "



Dizinin oyuncuları canlandırdıkları karakterlerle inanılmaz uyumlu. Claire Catherine Danes rolünün hakkını 4 sezondur mükemmel veriyor. Emmy'yi iliklerine kadar haketmiş bir oyuncu bence, ben bu dizide bunu gördüm :)


Homeland benim sonradan başlayıp soluksuz tüm yayınlanan sezonlarını izlediğim dizilerden. Yanlızca son sezonu eş zamanlı olarak izleyebildim oda bambaşka bir heyecan :)


Dizinin en etkileyici tarafı, sizi sinsice ülke politikalarının içine çekmesi. Bu bakımdan da Homeland kurgusunu çok beğendiğim dizilerden. Dizinin ilk seznundaki konu ve işlenişi gerçekten de heyecan vericiydi. Ki yeni bir diziye başlarken en çok aradığım özellik beni heycanlandırmasıdır. Homeland'i de sevdiğim türde olması, hiç bitmeyen aksiyonu ve merak uyandıran sezon finalleriyle (aslında heycan ve merak her bölümde var :) ) severek izlediğim diziler kategorisine alıyorum ve umarım hiç bitmez diyorum :)


Dizinin İslamabad sahneleri gerçekten çok etkileyiciydi. Dizinin bir sezonunu Türkiye'ye taşısalardı nasıl çekimler yaparlardı merak etmemek mümkün değil :)


Bu da ilerleyen sezonlarda diziye katılmış ultra yakışıklı karakterimiz Peter Quin :) Kızımız en sonunda kıymetini anlayıp peşinden yollara düşüyor, bakalım neler olacak :) 


Diziyi izlerken Türkiye çevresinde gelişen politik olayları farklı yüzleriyle (tabii ki çoğunlukla kurgusal ama gerçeğe bağlı kalarak) görmek mümkün. Dizinin bir sezonunun Türkiye'de geçmesi gibi bir durumda söz konusuydu, sanırım politik engeller nedeniyle bu ihtimal direkten döndü :( Halbuki kızımız görev yeri olarak İstanbul'a geliyordu neredeyse. Bunu yapmayacaktınız senaristler.. Bu heves kursakta bırakılır mı yahu :( Neyse gelecek sezonlar için benim hala umudum var :) Gelecek sezon İşid vb. güncel olaylar işleneceğine dair de çeşitli söylentiler var. Heyacanla beklediklerimden :)
Bu hafta sinemada izlemiş olduğum 6 dalda oskar adayı olan "American Sniper" filmini izlerken adeta Homeland aşkım depreşti. Tür olarak çok yakın birbirine. O nedenle film size hitap ettiyse diziye mutlaka başlayın, yahut dizi tutkunuysanızda filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Savaşta psikolojisi bozulan asker, Taliban vs. gibi çok fazla ortak yönü var. Olmadı o film içinde ayrı bir post yapar yayınlarız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder