28 Nisan 2013 Pazar

Ürün İncelemesi # Yenilenen Garnier BB Krem #

28 Nisan 2013 Pazar
Eminim bb kremi duymayan kalmamıştır,fakat ben bugün garnierin yenilenen formüllü bb kreminden bahsetmek istiyorum.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki kıvam olarak eskisinden biraz daha likit bir formu var,fakat bu durum bence artı bir özellik.Bu sayede uygulaması gayet kolay,eşit bir dağılım sağlıyor.
En büyük artısı bence ciltteki doğallığı.Makyaj yapmadığım zamanlarda sadece bb krem ve rimel sürdüğümde çok doğal ve güzel bir görünüm elde ediyorum.
Maybelline Dream Fresh BB krem ve Garnier BB krem benim favorim.Malesef diğer bir çok markanın bb kremi Nivea'nın ki gibi renk seçeneği sunmuyor.Nivea'nın açık tonu bile bana fazlasıyla koyu geliyor ve bariz bir renk farkı oluyor.Bu etkiyi sevmediğimden renk tonu tercihimden dolayı Garnier ve Maybellin'in açık tonlusunu beyaz tenlilere rahatlıkla tavsiye edebilirim.Diğer bir yandan Clinique ve Nivea'nın kapatıcılığı çok daha fazla (bir fondoten kadar olmasada) fakat dedğim gibi daha koyu tonlardaki ciltler için tavsiye ediyorum,ya da yazın bronzer effect vermek içinde tercih edilebilir.
Burada gördüğünüz gibi bileğimin iç tarafına uyguladım ve neredeyse hiç ton farkı yok.Benim cildime en çok uyan bu oldu.Benim bb kremi tercih etmekteki en büyük nedenim spf içeriyor olması,cilde ışıltı ve canlılık vermesi ve doğal bir görünüm sağlaması.Geri kalan diğer özellikler markalara göre çeşitlilik gösterebiliyor.Peki BB krem konsunda sizin tercihiniz ne ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder