15 Nisan 2015 Çarşamba

Ürün Tavsiyesi; Pandora Kahve (Gold + 3'ü Bir Arada),Sıcak Çikolata vb. Sıcak İçecekler

15 Nisan 2015 Çarşamba
Merhaba, yeni keşfettiğim ve severek tükettiğim hazır tüketim ürünlerinin bir yenisiyle daha sizlerleyim :) Geçenlerde markete uğradığımda farkettiğim Pandora sıcak içecekler özellikle iş yeri tüketimi için inanılmaz pratik. Ben sabahları ayılmak için muhakkak kahve tüketenlerdenim. İş yerinde çekmeceme depoladığım kahveleri bardakta gösterilen mavi oka kadar sıcak su ekleyerek pratik bir şekilde hazırlayabiliyorum.


 Ürünün bardağı gerçekten kaliteli sert bir malzemeden yapılmış, bu nedenle sıcaklığın ele geçmesi, kartonun eğilip bükülmesi gibi bir durum söz konusu değil. Hatta ben bazen üzerine bir bardak daha kahve hazırlayabiliyorum aynı bardak içerisinde. Böylelikle kapağı vs. sayesinde kahvem hem çabuk soğumuyor hemde içerisine toz vs. kaçmadan tüketebiliyorum.


Bardakta gösterilen ölçüyü bozmazsanız gerçekten kıvamlı ve güzel sıcak çikolata, kahve vs. içme şansınız oluyor. Aman ölçüyü kaçırayım demeyin :) Şahsen ben Türk aklıyla hazır çorbalara her daim tariftekinden daha fazla su koyan ben, ilk hazırlamada aynı mantıkla kıvamsız bir kahve içmek zorunda kalmıştım :)


 Bardağın dışındaki naylon kaplamayı açtıktan ve kapağı kaldırdıktan sonra bardağın dibine gömülü köpük benzeri alan içerisindeki kahveyi şeridi çekerek açmanız gerekiyor.


Ürünün yanında çıkan minik plastik kaşıkta oldukça kaliteli plastik. Zira ben bunları biriktirip daha sonra tekrar tekrar kullanıyorum :)
Sizde kahveyi ve pratik ürünleri sevenlerdenseniz en azından denemeniz tavsiye olunur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder