10 Temmuz 2014 Perşembe

Kuaför Sendromu Hiç Bir Şeye Benzemez :(

10 Temmuz 2014 Perşembe
Bu aralar mezuniyet töreni, balo vs. derken kuaförlerle normalden çok daha fazla muhatap olmak durumunda kaldım. Sorun şu ki kuaföre gitmek benim için tam bir travma. Ankaraya geldiğimden beri bir türlü istediğim standartlarda bir kuaför bulamadım kendime.Bunun başlıca sebeplerini şu şekilde sıraladım;

Kuaförlerde en nefret ettiğim ve tahhamül edemediğim davranışlar;

1)Hayat enerjinizi emen,eline fırçayı zorla almışçasına isteksiz kuaför;
Saça fırçayı neredeyse hiç değdirmeden fön çekmeye çalışan kuafördür bu.Hele ki acelem varsa tam cinnet sebebi. Haliyle çektiği fönde rezalet olur.Tahminen 2-3 saate bozulur. Bu tip bir kuaföre kırık fön yaptırmaya çalışmak bünyede yüksek miktarda stres yaratır. Yaptığı şeyi eleştirdiğinizde de yüksek olasılıkla size trip atacaktır.Yok senin saçın fön tutmuyor, yok ikinci katı geçicem ben ztn fln şeklinde..(Tecrübelerle sabit :))
2)Durmaksızın yılışık yılışık konuşan kuaför;
Ay tatlım sana balyaj gider, röfle şahane durur sende, yüzün ince uzun perma yapalım, genellikle fönlü kullanıyorsan brezilya fönü yapalım vs. şeklinde çok konuşan ve bunu kırk yıllık can ciğer kankam modunda yapan kuaför. Tamam konuşmayı sevenlerde muhakkak vardır fakat arkadaş ben rengimi belli etmişim sana evet hayır modunda kısa cevaplar veriyorum belli ki konuşmaktan hoşlanmıyorum neden zorluyorsun ki hala,bi rahat ver.
3)Karşıdaki insanı küçümsemeye çalışan kuaför ;
Nedense bu tribe giren kuaför çok fazla. Küçümsemekten kastım; yok efendim saçını kendin mi boyuyorsun yok efendim yıpranmış bakım yapmıyor musun yok en son ne zaman kestirdin çok kırılmış yok en son hangi kuaföre kestirdin iyi kesememiş.... ve buna benzer daha bir sürü lakırdı.
4)Saçı ne kadar keseceğini bir türlü idrak edemeyen kuaför;
En sık karşılaştığımız kuaför tipi. Nedense insanı ısrarla dinlemez,kafasına göre takılır ve kırıklar bitene kadar kesmek kesmek ve yine kesmek ister. Bu da bir kadına yapılacak en büyük yanlışlardan biridir, çünkü saçımızı kısa kesen bir kuaförü asla affetmeyiz :D
İşte bu tip kuaförlere denk geldiğim zaman arkama bakmadan kaçıyorum. Lakin bu özelliklerden en az bir tanesine nedense hep denk geliyorum. O nedenle kuaför konusunda çok mutsuzum :( Ankara da bu özelliklere sahip olmayan özellikle iyi kesim yapan bir kuaför biliyorsanız beni de bilgilendirin ne olur :)
Gelelim topuz meselesine.Hayatım boyunca ne zaman topuz yaptırsam hep ağlayarak kuaförden kaçmak istedim.Model bulup gitmekte çare olmadı, çünkü resimdeki gibi bire bir topuz yapamıyorlar malesef. Ne umdum ne buldum modunda kalakalıyorsunuz. En kötüsü de eğer benim gibi uğraştırmayayım tekrar,sırada bekleyenlere de ayıp olur tribine girer ve topuzu bozdurmazsanız benim gibi bütün gece saçım da iyi olaydı diyerek geçirirsiniz geceyi :)
Bir hafta içindeki yaşadığım iki topuz tecrübemden yola çıkarak diyebilirim ki ben topuz sevmiyorum yahu :) Eğer gerçekten güvendiğiniz bir kuaföre gitmemişseniz topuz yaptırmak tam bir delilik. Paranla rezil kepaze olmak hatta.
Siz siz olun saçınız içinize sinmeden kuaförden çıkmayın (Kuaförle papaz olmak pahasına :)) Özellikle hayatınızda bir kere yaşayacağınız özel günlerinizde (mezuniyet,düğün vb.) Çünkü gece boyu yaşayacağınız can sıkıntısı ve daha sonra fotograflara her baktığınızda içinizi kaplayacak hüzün paha biçilemez :)


1 yorum:

  1. Birde kafamızı darp eden kuaför tipi var :D Son gittiğim kuaför abide bu türe mensuptu. Kısa sürede iyi iş çıkardı ve yaptığı saç da uzun saatler bozulmadı. Saçlarımı kısmen yolup yakması kafamı ite çeke geçici bilinç kaybı yaşatmasını saymazsak memnun kaldım :D. Yinede mecbur kalmadıkça gitmicem sanırım.

    YanıtlaSil