17 Nisan 2014 Perşembe

Garnier Yenilenen Bakım Ürünleri Nasıldır Merak Ettim Diyenler Toplansın :)

17 Nisan 2014 Perşembe
İtiraf etmem gerekir ki bu ürünleri sadece kokuları ve renkleri güzel diye aldım :) Evet çok saçma ama öyle :) Meğerse böyle şeylerin de pazarlama stratejisi üzerinde  etkisi varmış. Vay arkadaş, yaşayarak öğreniyoruz adeta :) Zaten tonik delisi bir insan olmamdan mütevellit, alıp dene ne kaybedersin ki diyerek aldım. 
İlk olarak toniklerin kokuları gerçekten çok güzel, ferah ferah :) Ortada ki yeşil olan arındırıcı tonikte alkol etkisini çok net hissettim o nedenle bir daha almayı düşünmüyorum. Fakat arındırıcı etkisi olması sebebiyle alkol içermesi çok da mantıksız bir durum değil hani. 
Fiyatı bakımından tercih edilebilirler gayet ucuz çünkü :) Tazeleyici etkili olan maviyi genel olarak beğendim. Kokusu çok hoş olmakla birlikte cildimde her hangi bir rahatsızlık yaratmadı. Fakat Nivea'nın okyanus suyu özlü toniği hala favorim. Fiyatına göre çok çok iyi bir ürün. 


Express göz makyaj temizleyicisi de fiyat performans açısından gayet iyi bir ürün. Benim için en etkileyici tarafı ise rengi :) Mor olsun üç kuruş fazla olsun ilkesini benimseyen ben, mor şeylere ayrı bir sempati duyuyorum evet :) 
Fakat bunun yanında içeriğinde bulunan argan yağı sayesinde kirpik güçlendirici etkisi de varmış. 4 hafta kullanımda etkisi ortaya çıktığı için henüz gözlemleyemedik tabii :) Yağlı his bırakmıyor dese de bir miktar bırakıyor. Özellikle göz çevremde yağlı hissiyat oldum olası beni rahatsız etmiştir. Nedense bu yağın bana göz çevresinde yağ bezesi oluşumu şeklinde geri dönüşü olacağına dair acayip bir batıl inancım var :) O nedenle mümkün olduğunca uzak durma taraftarıyım. Fakat bu yağlı olmayanlar göz makyajını çok zor temizlediğinden pek tercih edilmiyormuş. Sene olmuş bilmem kaç yağ etkisiz iyi temizleyenini yapamadık demiyorlar da.... Neyse, bu durum beni ziyadesiyle üzüyor, bu nedenle ne kadar az makyaj o kadar az zarar diyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder