6 Ocak 2013 Pazar

Ürün İncelemesi: Nıvea Vısage Oxygen Power :)

6 Ocak 2013 Pazar

Merhaba arkadaşlar, ürün incelemesi yapmayı gerçekten çok seviyorum ve fırsat buldukça blogumda kullandığım ürünler hakkındaki deneyimlerimi paylaşmaya çalışıyorum. Bugün sizlere bahsedeceğim ürün Nıvea Visage dan Canlandırıcı yüz temizleme jeli. Yakın çevremdekiler bilir benim Nivea markasına ayrı bir tutkum var çoğu ürününü gözüm kapalı alıp deniyorum.Memnuniyet oranım çok abartmıyım %98 oranında falan :) Bu üründe yine cildimi tazelediğine inandığım bir ürün,üzerinde yazdığı canlandırıcı etkiyi kullanımda hissedebiliyorsunuz. Benim Nivea ürünlerinde en sevdiğim özelliklerden biri de, şimdiye kadar kullandığım hiç bir ürününde cilt tahriş problemi yaşamamış olmam.Açık tenliyim ve cidim biraz hasas, bazı markalar kullanımda cildimde tahriş ya da kuruma etkisine yol açabiliyor ama Nivea ürünlerinde bu tür bir sorunla hiç karşılaşmadım.Bu ürününden de gayet memnunum içindeki taneciklerde cilde zarar vermeyecek yumuşaklıkta .Ürünün bariz bir kokusu yok ,yoğun olmayan,hafif, ferah bir kokusu var. İçerisindeki %15 oranındaki saf oksijen sayesinde de cilde canlılık veriyor.Sonuç olarak bu ürün benden çok olumlu noktalarda geçer not aldı.Eğer deneme imkanınız olursa çekinmeden deneyin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder