20 Haziran 2012 Çarşamba

Yeni Trend Ombre Ojeler :)

20 Haziran 2012 Çarşamba
Her telden dedik ya içerik aynen o şekilde yürüyecek benim aklıma estiği doğrultuda yani :) Blogger'da bir kadın olunca haliyle kadınsal şeyler daha bir konuşulacak burada. Ee hal böyle olunca bende bir hayli kadınsal olan ve benim hastası olduğum bir konu ile giriş yapmak istedim "OJELER" :) oje sürmeye bayılıyorum hele son zamanlarda markaların yeni çıkardıkları oje koleksiyonları daha bir cezbediyor insanı. Bende sizlerle yeni trend ombre oje stilini tanıtmak istedim.
Peki nedir bu ombre?

Definition of Ombre : having colors or tones that shade into each other —used especially of fabrics in which the color is graduated from light to dark.


Fransızca, italyanca ve latincede faklı söylenişleri olan bu tarz aslında renklerin ve tonların birbirleriyle gölge oluşturmuşcasına yan yana kullanılıp açık renkten koyu renge doğru soft bir geçiş sağlamak.  


Hadi şimdi de örneklerine bir göz atalım:)









Ombre oje trendine katılmak için yapmanız gereken tek şey ise bir ana rengin farklı tonlarına sahip olmak , böylece sizde renk skalasında istediğiniz yöne doğru hareket edebileceksiniz  :) Bende yakın zamanda denediğim ombre modellerimi buradan paylaşacağım. Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder