7 Temmuz 2015 Salı

Ürün Deneyimi; Dudak Bakımının Olmazsa Olmazı Burt's Bees Dudak Balmı :)

7 Temmuz 2015 Salı
Aman allahım sen bunca zamandır nerelerdeydin dedirten bir ürün deneyimiyle karşınızdayım :)
Burt's Bees dudak balmları çok uzun zamandır orda burda gözüme ilişir, amann şimdi bu kadar para vermeye ne gerek var nivea varken derdim. Bu dudak balmını kullandıktan sonra evdeki Nivea'yı nasıl dönüp kullanayım ben şimdi :) İnanılmaz güzel kokulu bir ürün yumuşacık yapıyor dudakları. Ben bu balmın ruj altında baz olarak kullanımına da bayıldım. Kesinlikle rujun daha doğal, daha güzel dağılmasını sağlıyor. Sanırım bundan sonra her daim çantamda olan bir ürün olur. %100 doğal olması, içeriğinde her hangi bir kimyasal barındırmaması ve hayvanşar üzerinde test edilmiyor oluşu tercih sebebi. Denemeye kesinlikle değer. Ürünü Tekin Acar mağzalarında yaklaşık 40 TL'ye bulabilirsiniz. Sizinde kullandığınız ve çok memnun kaldığınız benzer ürünler varsa paylaşırsanız alternatif yeni bir şeyler çıkarabiliriz belki :)




 Kocaman kutusuna bakmayın, o tombul kutunun içinden işte böyle minicik bir lipstick çıkıyor :)
 Deneme fırsatım olmadığından dış kabında belirtilen renklere göre tercih yaptım, fakat iyi ki bu renkte karar kılmışım diyorum. İnanılmaz doğal ve tatlı bir renk. Gün ışığında renkler daha güzel fotograflanıyor diyerekten bu dış çekimi de sizler için yaptım :)


Aynı zamanda çok hoş bir kokusu olan dudak nemlendiricisinin diğer renklerinide denemek için sabırsızlanıyorum :) Kullanış olup blogunda yorumlayan varsa yorum kısmından link paylaşırsa memnun olurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder