22 Mart 2014 Cumartesi

Muhteşem bir piyanist; Vanessa Benelli Mosell :)

22 Mart 2014 Cumartesi
19 Mart çarşamba günü Italyan Kültür Merkezi'nin de desteğiyle düzenlenen Orkestra Akademik Başkent'in konserine gittim. İyi ki de gitmişim. Solist Vanessa Benelli Mosell gerçekten de dinlemeye değer keyifli bir performans sergiledi. İtiraf etmek gerekirse senfoni orkestrası konserleri zaman zaman sıkıcı olma noktasına gelebiliyor :) Lakin bu konserde Chopin den çok güzel dinamik parçalara yer vermişler bu sayade düşlediğimin üzerinde keyif aldım konserden :) Özellikle Vanessa Benelli'nin Chopin'in Rondo (Vivace) parçasındaki performansı çok çok iyiydi. Bu kadar bahsetmişken paylaşmamak olmaz değil mi? :)


Her neyse konserin çok keyifli olduğunu söyleme kısmını hızlıca geçmek istiyorum, neticede giden var gidemeyen var :) 
Konser başlamadan önce tanıtım broşürünü incelerken asıl dikkatimi cezbeden şey ise, İtalyan Vanessa Benelli Mosell'in ( adını yazarken gerçekten zorlandım:) ) piyano çalmaya 3 yaşında başlaması oldu. Düşündüm düşündüm işin içinden çıkamadım, acaip bir şey :) Demek ki neymiş erken kalkan yol alırmış, ağaç yaş iken eğilirmiş vs. :)  Türkiye şartlarında çocukların 3 yaşında tuvalet eğitimini tamamlamış olduklarından dahi emin değilim ben oysa ki :) İşte tam da bu noktada takdirimi ve sevgimi kazandı 26 yaşındaki genç piyanist :)
Bir de insan bu kadar güzel ve genç bir kadının bu kadar güzel piyano çalmasına inanamıyor bir türlü, hayal gibi bir şey :) Bu nokta da da hemen resim paylaşmam gerektiği kanısındayım.


Altta görmüş olduğunuz resim ise konser gününden,beyazlar içinde öyle de güzeldi işte.


Sanatçı zarafeti var kadında adeta,o duruş o endam :) 


Bu da konserin ikinci yarısından bir fotograf. Şef Ertuğ Korkmaz ve orkestrası.


Vay canına nasıl da çalıyor dedirten video  :)


Vanessa Benelli Mosell'in  harika gülüşü ve güzel fiziğini de bu video da görebilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder