25 Ekim 2013 Cuma

Vazgeçilmezler Klasmanında Yeni Ürün; Benri Pompalı Aseton :)

25 Ekim 2013 Cuma
Evet efenim aseton deyip geçmeyin kendisi en çok kullandığımız ama çoğumuzun pekte kendisine hakkettiği değeri vermediği bir ürün :) Kısaca asetonu seviyoruz iyi ki var :D
Gelelim bu ürünü neden vazgeçilmezler klasmanına aldığımı ve hakkında methiyeler düzdüğüme :))
İlk olarak beni kendisine bağlayan özelliğinden başlayayım öyleyse. Gördüğünüz gibi ürünün üzerinde bir popa var bu pompaya pamuğu bastırdığınızda içerisinden yeterli miktarda aseton pamuğa geçmiş oluyor."El değmeden" bu kısım önemli çünkü hatırlamadığım kadar çok sayıda ojemi asetonla tek parmağımdaki bozukluğu düzeltmeye çalışırken mahvetmişimdir.Benri'nin bu pompalı asetonu nihayet beni bu dertten kurtarıyor ve beni müdavimleri arasına alıyor :)


Ürünü diğer bir özelliği nemlendirici etkili olması.Gerçekten soft bir etkisi olduğuna inanıyorum çünkü tırnaklarımda extra sertleşme meydana gelmiyor.
Oje çıkarıcılığı da şimdilik gayet süper,bordo oje ile sınanmış ve CGB (Cemre Geçer Belgesi) almıştır :)


Benrinin gerçekten çok kötü olan bir kaç çeşidi de mevcut piyasada,fakat bu ürünün inanmayacaksınız ama kokusu da mükemmel :D Ben mavi olanı denedim ilk olarak bir de yeşilini gördüm Whatsons da onu da denemek istiyorum,başka da çeşidi yoktu heralde.Var olduğunu duyan bilen haberdar ederse sevinirim :)


Son olarak avantaj mı dezavantaj mı olduğuna henüz karar veremediğim bir özellik olarak ürünün boyutu ev de kullandığım için büyük ve tombul şişesi ile muhteşem.Bol bol pompalayıp rahatça kullanıyorum bitme derdi olmadan,lakin gün gelecek ve seyahate çıkacağım işte o gün geldiğinde kara kara tasalara bürüneceğim aşikar zira ürünün küçük boyunu satışta göremedim.Var da olabilir fakat küçük boyutlu pompasız şişeler gözüme çarptı hep. Küçük boyutlu pompalı şişesi de olsa tadından yenmez :D

1 yorum:

  1. http://www.aliexpress.com/snapshot/289672981.html sanırım bu daha küçük bir boy

    YanıtlaSil