26 Eylül 2013 Perşembe

Yeni Sezonun İddalı Dizisi; Çalıkuşu :)

26 Eylül 2013 Perşembe
Başlayana kadar yayınlanan sekiz fragmanıyla insanı ister istemez meraklara sürüklemiş Kanal D'nin yeni sezon dizilerinden Çalıkuşu.Genellikle dizi izlemem ama kaliteli bulduklarımı denk geldikçe (genellikle yemek vaktime denk getirerek) izlemeye çalışıyorum.Çalıkuşu dizisini gerek kitabı gerek eski versiyonuyla kıyaslamak mümkün, lakin bu tür eleştiriler için henüz çok erken henüz ilk bölümü izlediğimizi düşünürsek :)


O yüzden ben şimdilik gözüme takılan daha farklı detaylardan ve beğenilerimden bahsedeceğim.
Öncelikle ben dizide kullanılan kostümlere bayıldım :) Detaylarla zenginleştirilmiş hoş kostümler gözüme çarptı dizi boyunca,özellikle Feride ve teyzesinin kıyafetleri :)



Kostümler dışında övgümü kazanan bir diğer detay karakterlerin oturmuşluğu oldu.Burak Özçivit'i pek sevmem normalde fakat bu role cuk oturmuş bir karakter,mükemmel bir seçim.Keza Fahriye Evcen'de Feride rolüne pek bi gitmiş :) 


Son olarak dizinin yayınlanan ilk bölümünde beni en etkileyen sahneyi paylaşmak istiyorum sizlerle,ben Feride'nin annesinin öldüğü ve Feride'nin annesinin başında onun dikkatini çekebilmek için yaptığı onca şey ve ardından pes edip ona sarılıp uyuduğu ve neticesinde sabah babasının gelmesiyle "baba anneme ne oldu?" sorusunu sorduğu bölüme tek kelimeyle bayıldım :) Peki sizin Çalıkuşu'nun ilk bölümünde etkilendiğiniz ya da hoşunuza giden sahne hangisi oldu??

2 yorum:

  1. burak özçivit olmamış bence.Çünkü kamuran sarışın ve yeşil gözlüdür.Ve çok naiftir tabiri caizse kız gibidir ama burdaki çocuk maşaallah pehlivan gibi.Ama kostümler çok güzeldi.Bir de keşke aslına sadık kalınsaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarlanan diziler genellikle aslından esinlenilir fakat üzerine kurgu yapılır bu yurtdışı dizilerinde bile olabiliyor çokta beklenti içerisine girmemek lazım:) ben dizi olarak izlerken keyif aldım fakat ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem:) Çoğu dizide olduğu gibi bununda tadı kaçarsa onu da daha sonra değerlendiririz artık :)

      Sil