8 Şubat 2013 Cuma

Nivea Visage Aqua Sensation Göz Çevresi Bakım Kremi

8 Şubat 2013 Cuma
Nivea Visage Aqua sensation göz çevresi bakım kremi  benim göz çevresi kremi kullanmaya başladığımdan beri kullandığım tek krem ve kendisinden çok memnunum :) Aqua sesation gündüz bakım kremi ile birlikte set olarak almıştım iki defa ve bu ikinci kutum zaten az miktarda kullanım yeterli olduğu için kutusu ufak olmasına rağmen dokuz,on ay kadar kullanım sağlıyor.

Su bazlı bir yapısı var,çok yağlı olmaması bana göre tercih sebebi.Zira daha önce de bir çok defa belirttiğim gibi kremlerde en sevmediğim his ciltteki o yağlı, yapış yapış his.Hele de gece yatmadan önce sürülen bir krem için müthiş bir özellik su bazlı oluşu,sonuçta hiç kimse bütün gece cildinde o yapış yapış hisle uyumak istemez değil mi :)
Diğer bir taraftan göz altı torbalarını toparladığına ve morlukları yok ettiğine inanıyorum ben,en azından kullanımlarım sonucunda bana verdiği his o yönde :)Sonuç olarak Nivea'nın bu ürünü de bana göre ortalamanın üzerinde güzel bir ürün, fakat yanlış hatırlamıyorsam yirmi beş yaş gibi bir yaş sınırı var gençliğin son demlerini yaşarken lifting özellikli bir ürüne geçmeden önceki son basamak,tavsiye ediyorum :)

2 yorum:

  1. Ben de devamlı olarak bu ürünün kullanıcısıyım Cemrecim, gerçekten çok güzel bir krem, su bazlı olduğu için çok da hafif.. :)

    YanıtlaSil