12 Aralık 2012 Çarşamba

#John Freda Şampuan ve Conditioner#

12 Aralık 2012 Çarşamba
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu şampuan ve conditioner kızıl saçlı olduğum zamanlardan kalma olmakla beraber ancak bitmiştir :) Zira bu ürün kızıl saçlılara özel, renk koruyucu ve parlatıcı özelliği ile öne çıkmakta.
İlk olarak şunu söyleyebilirim ki ürünün kokusu mükemmel,kullanıcıya koku yönünden çok büyük haz veriyor.



Ürünün arkasında şöyle bir ibare var "bulunduğu ortamdaki ışığı toplayarak yansıtan ve saçların kızıllığını korumaya yönelik teknoloji ile üretilmiştir" Bu ibareyi okuyarak mucize beklentisi içerisinde almıştım ürünü :) fakat çokta bir farkını göremedim açıkcası. 
Kullanmaya başladığım ilk zamanlar saçımı gerçekten çok yumuşak yaptı bunu yapan conditioner tabii ki de, fakat zaman geçtikçe şampuan sanki daha bir standartlaştı ,ilk kullanımlardaki güzelliğini bulamadım açıkcası.Fakat renk koruyucu özelliğini bir bakıma işlevsel buldum çünkü kullanım boyunca saç boyamın kalıcılığı arttı bende,boya daha geç aktı. 


Sonuç olarak mükemmel bir koku biraz yumuşaklık ve bir hafta kadar boya ömrünün uzaması sizin için önemli kriterlerse, ben bu iki ürünü (şampuan&Conditioner) boynerden 48TL ye almıştım sizde gidip alabilirsiniz.
Fakat şunu da belirtmem de fayda var ki John Freda şampuan ve conditionerları kullanımda kişiden kişiye bir hayli farklılık gösteren ürünler,kullanıp inanılmaz memnun kalanlarda var o nedenle deneme imkanınız olursa denemekte fayda var :)

3 yorum:

  1. Bende Brunette (kahve) saclar olanini kullaniyorum :)
    John Frieda#nin sac urunleri gercekten muthesem, serumlari, maskeleri ...
    Vazgecemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Dediğim gibi bazılarında saç tpine bağlı sanırım inanılmaz güzel sonuçlar oluyormuş,bende pek farketmedi orası ayrı:)Ama gece serumu ve parlaklık veren spreyi gerçekten çok iyi bir ara onlar hakkında da bir post hazırlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben kıvırcık saçlar için bukle belirginleştiricisini( Dream Curls) kullanıyorum ama saçlarıma çok fayda ettiğini söyleyemem. Açıkcası diğer markaların bukle belirginleştirici şampuan ve saç kremleri daha güzel sonuçlar elde etmiştim.

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil